Katrien Van Ginneken
- Assessor - HR Advisor
- katrien@goelen.be
Katrien Van Ginneken (°1976) behaalde een Masterdiploma Vertaler/Tolk (Nederlands, Frans en Spaans) en is de talenknobbel van ons team. Ze was jaren actief in diverse logistieke en commerciële functies waar ze haar passie voor talen en communicatie ten volle kon ontplooien. Haar ervaring in de retail-, bouw- en farmaceutische sectoren geven haar een brede kijk op de Kempische bedrijfswereld en de diverse profielen die werkgevers zoeken.
Haar interesse in HR bracht haar bij ons en zo vervoegt ze ons team sinds oktober 2021. Vanuit een rol als Office Manager groeide ze door tot Assessor – HR advisor. Naast het rekruteren ligt haar focus vooral op het begeleiden en afnemen van assessments voor bedrijven, alsook de vertaalslag maken naar rapporten. Daarnaast houdt ze zich bezig met het interpreteren en gedetailleerd uitwerken van aanbestedingsdossiers.
Ons team versterken?
Wij zijn steeds op zoek naar enthousiaste profielen om ons team te versterken. Benieuwd naar onze openstaande vacatures?